مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

این مسیر را با هم طی می کنیم آقا مصطفی

مرجع خبری پرسپولیس : اشتباهات عجیب گلرهای پرسپولیس گویا قرار نیست پایانی داشته باشد.

 

1_ پرسپولیس در انزلی باخت ، در شرایطی که مصطفی دنیزلی در اولین حضورش روی نیمکت این تیم مصائب و مشکلات زیادی داشت که یقینا در نتیجه بازی اثر گذار بود و بدون در نظر گرفتن آن نمی توان تحلیل درستی از شرایط مسابقه ارائه کرد.

 

سرخپوشان در حالی به انزلی سفر کردند که با محرومیت نورمحمدی و غیبت مامادوتال در تمرینات این تیم، عملا فاقد مدافع میانی تخصصی در جمع نفرات خود بودند. با این شرایط دنیزلی به ناچار از مازیار زارع به عنوان مدافع میانی استفاده کرد و پست حساس هافبک دفاعی به سامان آقازمانی رسید که بی گمان برای انجام وظایفش در این پست ، کاستی های بسیاری داشت.


 

2_ غیبت علی کریمی هم نقش عمده ای در مشکلات خط میانی پرسپولیس داشت، در شرایطی که مصطفی دنیزلی به تازگی کارش را با پرسپولیس شروع کرده و طبیعتا در این مدت کوتاه بسیاری از عادت های پرسپولیس حمید استیلی هنوز از ذهن نفرات این تیم پاک نشده است، از جمله وابستگی بیش از حد به کریمی در جریان بازی.

 

3_ اشتباهات عجیب گلرهای پرسپولیس در لیگ یازدهم گویا قرار نیست پایانی داشته باشد، میثاق معمارزاده در شرایطی که مدعی بود شایستگی پوشیدن پیراهن شماره 1 تیم را دارد و در نیم فصل نخست لیگ به او کم لطفی شده، در شرایطی گل اول مسابقه را به ملوانی ها تقدیم کرد که دریافت گل در آن دقیقه از مسابقه شیرازه پرسپولیس را از هم پاشید. معمارزاده هنوز با خروج های اشتباه متعدد و دفع توپ های غیر اصولی سایه ای از روزهای درخشانش را در فولاد ارائه نکرده و به نظر می رسد آمادگی ذهنی و جسمانی لازم را برای حراست از دروازه پرسپولیس ندارد. در این شرایط حضور هوشیار به عنوان آلترناتیو نمی تواند کمک شایانی به سرخ ها کند مگر اینکه افندی قصد سنت شکنی داشته باشد تا باز هم شاهد نیمکت نشینی معمارزاده و احتمالا اشک های او باشیم. دروازه بانی که در نخستین حضورش در پرسپولیس خاطرات خوشی برای هواداران این تیم رقم زد اما به نظر می رسد برای بازگشت به روزهای اوج نیاز به تجدید نظر جدی در تفکراتش دارد!

 

4_ نمی توانیم چشممان را روی پیشرفت محسوس پرسپولیس با مصطفی دنیزلی در همین مدت کوتاه ببندیم، پیشرفت محسوس در سرعت بازی سرخ ها ، افزایش قابل توجه تعداد پاس ها حتی در زمین باتلاقی انزلی ، کمتر شدن حرکات اضافی و قرار گرفتن تمام نفرات تیم زیر چتر تاکتیکی سرمربی در دقایقی از بازی کاملا مشهود بود. برای تیمی که نخستین بازی جدی خود را با این تعداد مصدوم و محروم و تفکرات جدید سرمربی پشت سر گذاشت ، باید اعتراف کنیم پرسپولیس دنیزلی امیدوار کننده بود.

 

5_ اینکه رسانه ها در انتظار تشویق دایی و احتمالا استیلی (!) برای تحت فشار قرار دادن سرمربی پرسپولیس هستند بر این نکته دلالت دارد که اصولا عده ای از سایه سنگین حاشیه بر سر پرسپولیس سود می برند، همان هایی که با یارکشی و ماهی گرفتن از رودخانه گل آلود سرخ ها در کانون توجه قرار می گیرند. با این وجود اما آنچه از سوی گزارشگر انزلی در جریان بازی مطرح شد ، همسو با فحاشی های تکراری هواداران ملوان و گزارش های جانبدارانه وهابی بود چرا که هواداران پرسپولیس نیک می دانند مصطفی دنیزلی برای پیاده کردن تفکراتش در پرسپولیس به زمان بیشتری نیاز دارد.

 

6_ با وجود شکست مقابل ملوان ، اعتقاد داریم پرسپولیس با مصطفی دنیزلی روزهای شکوهمندی را پیش روی دارد. از کف رفتن این سه امتیاز هواداران صبور پرسپولیس را دل زده نخواهد کرده ، همچنان که با وجود از دست رفتن ضربه پنالتی توسط مهدوی کیا ، او همچنان مرد محبوب اردوگاه سرخ ها خواهد ماند، مردی که خاطرات زیبایی را برایمان به یادگار گذاشت و قطعا شایستگی فرصت های بیشتر برای نشان دادن توانایی هایش را دارد. هواداران پرسپولیس فاصله عبور از روزهای سیاه و رسیدن به روشنایی افتخار را پا به پای مصطفی دنیزلی محبوب ، با صبر و شکیبایی طی خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد