مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

زاید در جام ملت های آفریقا بازی نمی کند؟

مرجع خبری پرسپولیس : ظاهرا آقای گل لیگ ایرلند در جام ملت های آفریقا لیبی را همراهی نخواهد کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مهاجم 28 ساله ایرلندی - لیبیایی پرسپولیس سرانجام دیروز در تمرین این تیم حاضر شد و با تصمیم دنیزلی قرار است امروز دوباره در تست پزشکی شرکت کند تا در صورت قبولی ، به تمرینات تیمش اضافه شود.

 

در حالی که گفته می شد این بازیکن به علت حضور لیبی در جام ملت های آفریقا دو ماه از همراهی پرسپولیس محروم خواهد بود، ظاهرا آقای گل لیگ ایرلند در فهرست تیم ملی کشورش برای حضور در جام ملت های آفریقا قرار ندارد.

 

این مهاجم 28 ساله که تا کنون 4 بازی ملی با پیراهن لیبی انجام داده است، با وجود کسب عنوان آقای گلی لیگ ایرلند جایی در تفکرات سرمربی تیم ملی لیبی ندارد و به این ترتیب می تواند شروع جدی تری با پرسپولیس در لیگ ایران داشته باشد.

 

با این وجود فهرست نهایی تیم ملی لیبی برای جام ملت های آفریقا هنوز به طور رسمی اعلام نشده و باید دید ایمون زاید این تیم را در این مسابقات همراهی خواهد کرد یا خیر؟

نظرات 1 + ارسال نظر
میثم جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ http://teraktor.persianblog.ir

تو همین فکر باشین رویایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد