مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کعبى: دوست ندارم به پرسپولیسى ها قول الکى بدهم

خبرگزاری پرسپولیس : «حسین کعبى» طى آخرین اظهارنظر در مورد وضعیت خود در آینده گفت:« طبق هماهنگى به عمل آمده با مدیر برنامه هایم، قرار است بعد از بازى با کاستاریکا به انگلیس بروم اما بعد از این دیدار دوستانه نیز تیم ملى به مصاف سوریه مى رود، به همین دلیل شاید نتوانم به این زودى به انگلیس برگردم.» وى ادامه داد: پیش از این مسئولان لستر به من فرصت یک ماهه اى داده بودند که در این مدت تکلیف خود را براى حضور در یک تیم جدید مشخص و تصمیمم را به آنها اعلام کنم، به همین دلیل سعى خواهم کرد تیم جدیدم را هرچه زودتر مشخص کنم. از زمان اعلام شده تقریباً ۲ هفته گذشته است. بازیکن ایرانى لستر پیوستن خود به تیم جدید را مشروط به شرایطى خاص مى داند و مى گوید: «مدیرعامل لستر اجازه نمى دهد من به صورت قطعى به تیم دیگرى انتقال پیدا کنم، به همین دلیل فقط مى توانم با تیم جدید قرارداد چندماهه امضا کرده و به صورت قرضى بازى کنم.»کعبى درخصوص احتمال حضور در تیم هاى خارجى مى گوید: به احتمال بسیار زیاد در یک تیم ایرانى حضور پیدا خواهم کرد.

البته مدتى قبل برانکو رسماً پیشنهاد عضویت در تیمش، دیناموزاگرب کرواسى را به من داد. او گفت دوست دارد از من در دینامو استفاده کند اما به دلایلى دوست نداشتم به زاگرب بروم، به همین دلیل هم به برانکو گفتم نمى توانم به کرواسى بیایم.» کعبى به تمایل تیم هاى ایرانى اشاره کرد و گفت: «تیم هاى استیل آذین، سپاهان، پرسپولیس و استقلال خواهان جذب من شده اند اما من تا این لحظه با هیچ تیمى به توافق کامل نرسیده ام، چون شرایط براى پیوستنم به تیم جدید کاملاً مهیا نشده است. کعبى در خصوص حضور در پرسپولیس که در آستانه قطعى شدن است، حرف هاى جالبى بیان مى کند: دفعه قبل در شرایطى که از لحاظ روحى اوضاع خوبى نداشتم، بهترین عملکرد را در پرسپولیس ارائه دادم و فکر مى کنم هواداران این تیم و کارشناسان در تمام بازى هایى که انجام دادم، به من نمره قبولى دادند. خودم هم دوست دارم به پرسپولیس بروم اما دوست ندارم قبل از اینکه تمام مراحل به خوبى و به صورت قانونى طى شود، به این تیم و هوادارانش قول الکى بدهم. ممکن است باشگاه لستر براى تسویه حساب شرایط جدیدى به وجود بیاورد و در دقیقه ۹۰ مشکل جدیدى رخ دهد، به همین دلیل من تمام مراحل پیوستنم به تیم جدید از جمله تسویه حساب را انجام مى دهم تا بعد از آن مشکلى نداشته باشم. وى در پایان حرف هایش نکته قابل تأملى را عنوان مى کند: «در مدتى که در پرسپولیس بودم، یک دوره رویایى کوتاه را پشت سر گذاشتم که همین مدت زمان کوتاه هم برایم افتخار محسوب مى شود. در حال حاضر با پیوستن به این تیم مى خواهم خاطرات خوب گذشته را تکرار کنم اما همه چیز به گرفتن تسویه حساب و شرایط جدید لستر بستگى دارد که امیدوارم هرچه زودتر عملى شود.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد