مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

خواهید دید کعبی چه تاثیر مثبتی در تیم خواهد داشت

هافبک هجومی پرسپولیس از حضور کعبی و رقابت با این بازیکن برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی واهمه ای ندارد. حسین بادامکی همچنین معتقد است 6 امتیاز کسر شده قهرمانی پرسپولیس را به خطر می اندازد. او در این خصوص می‌گوید: «حتی یک امتیاز هم در سرنوشت قهرمانی تاثیر دارد. حالا باید بیش از حد تلاش کنیم تا صدر جدول را از دست ندهیم.»

شنیده‌ای که کسر 6 امتیاز از پرسپولیس قطعی شد؟
بله، متاسفانه شرایط ما سخت شد و حالا باید تا حد جان مایه بگذاریم تا قهرمان شویم.

ولی با این شرایط رسیدن به قهرمانی سخت شده
بله، قبول دارم ولی چاره‌ای نیست. البته پرسپولیس نام بسیار بزرگی دارد و با کسر این 6 امتیاز هم معتقدم که مدعی اول قهرمانی هستیم.

سپاهان خطرناک نیست؟
سپاهان تیم خوبی است ولی تیم ما در حال حاضر صدرنشین است و باز هم می‌گویم که پرسپولیس مهمتر از همه بزرگی دارد. فقط امیدوارم تمامی بازیکنان شرایط حساس تیم را درک کنند تا از صدر جدول فاصله نگیریم.

بازی با راه‌آهن را چطور می‌بینی?
بازی سختی است و مقابل تیم پرقدرتی بازی می‌کنیم ولی هدف ما قهرمانی است و نباید امتیاز از دست بدهیم. خوشبختانه پس از برد مقابل پیکان و اضافه شدن چند بازیکن جدید شرایط تیم عالی است و امیدوارم 3 امتیاز بازی با راه‌آهن را بگیریم.

این روزها موضوع نیمکت‌نشینی تو مطرح شده است.
بله، شنیده‌ام. بعضی از دوستان بیش از حد به من لطف دارند.

قطبی قصد دارد که از کعبی در پست تو استفاده کند، با این شرایط فکر نمی‌کنی که نیمکت‌نشین شوی؟
اصلا به این مسائل توجه نمی‌کنم چون همه بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت کار سختی دارند. من تمرینات را به طور جدی دنبال می‌کنم و مطمئن باشید قطبی، بازیکن آماده را نیمکت‌نشین نمی‌کند. البته این را هم باید بگویم که در این فصل در پست اصلی‌ام یعنی هافبک نفوذی بازی نکردم و اگر در این پست بازی کنم، عملکرد بهتری خواهم داشت.

از آمدن کعبی ناراحت نیستی؟
اتفاقا خودم به کعبی گفتم پرسپولیسی شود، چون تیم ما بازیکن سرعتی نداشت. در بازی‌های آینده خواهید دید که کعبی چه تاثیر مثبتی در تیم خواهد داشت.

نظرات 2 + ارسال نظر
بینوا چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:36 ب.ظ

اینا که دارن میرینن به خودشون ۲ تا هم خوردن تا بحال
شاید هم معجزه بکنن معلوم نیست

امیر چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:53 ب.ظ http://amir59.blogsky.com

سلام دیدی باختیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد