مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

با تشریح ماجرای ملاقات با هوار محمد/کاشانی: رفتارهای غیراخلاقی و

سرپرست باشگاه پرسپولیس با انتقاد از رفتار غیرحرفه‌ای هوار ملا محمد به بیان جزئیات ملاقات با او پرداخت. 

 

تصویر خبر

حبیب کاشانی که پنجشنبه شب در هتل لاله و در جمع بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس صحبت می کرد، با اشاره به رفتار عجیب و غیر حرفه ای هوار، گفت: اواسط هفته، هوار از من درخواست ملاقات کرد که من نیز پذیرفتم. او به همراه مدیر برنامه هایش به باشگاه آمد و دلایل غیبت خود را توضیح داد و ضمن پذیرش خطای خود، از من درخواست بخشیدن جریمه 15 درصدی اش را کرد. کاشانی ادامه داد: به او گفتم این تصمیم را کمیته انضباطی باشگاه بر اساس مفاد قرارداد گرفته است و من می توانم در کمیته استیناف، آن را کاهش دهم. مطمئن باش این موضوع را در کمیته استیناف مطرح می کنیم. تو برو و در دو بازی آینده خوب ظاهر شو، تا بعد از 28 روز غیبت غیر موجه، دلیلی برای برای بخشش قسمتی از جریمه ات وجود داشته باشد. سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: با این وجود هوار اعلام کرد یا همین الان تمام جریمه من را می بخشید یا قراردادم را فسخ می کنم. پس از آن نیز همراه آقای هوار برگه ای را درآورد و درخواست فسخ قرارداد خود را نوشت و به امضای هوار رساند. پس از آن نیز به ما اطلاع دادند وی با ایراد اتهاماتی به باشگاه از ایران خارج شده است. وی تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس، باشگاه بزرگی است و چنین رفتارهای غیر اخلاقی و غیر حرفه ای در آن جایگاهی ندارد. ما پیگیر حقوقی رفتار هوار هستیم و با رفتار های خارج از چارچوب و تهدید، از حقوق باشگاه نخواهیم گذشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد